We starten met een heldere teststrategie waarbij we testdoelen, variabelen en verwachte uitkomsten nauwkeurig definiëren. Zo weten we precies wat we willen leren en waar we op moeten letten.
Daarna ontwerpen we alternatieve versies van pagina’s, e-mails of advertenties om te meten wat de impact is van verschillende veranderingen. Met de juiste testtools richten we alles technisch in en zorgen we voor correcte tracking, zodat de resultaten betrouwbaar zijn.
"Wij vertalen data naar inzichten en deze inzichten naar actie(s) zodat een merk, diens content en campagnes niet alleen live staan, maar ook concreet effectief blijven."
Na afloop analyseren we de testresultaten, beoordelen we de statistische significantie en trekken we duidelijke conclusies. Zo weten we zeker wat werkt en wat niet.
De inzichten vertalen we direct naar een actieplan voor structurele verbeteringen in design en copy. Want door gefaseerd te testen voorkom je aannames en realiseer je datagedreven optimalisaties met aantoonbaar resultaat.
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."