Om je uitdaging aan te gaan, begint alles met een helder strategieplan. We vertalen je merkpositionering en doelgroepinzichten naar duidelijke merk- en groeidoelstellingen, zodat je altijd werkt met strategie, focus en richting.
Met een grondige content audit en analyse brengen we alle bestaande content in kaart. Zo signaleren we waar het beter kan en ontdekken we kansen voor nieuwe formats die écht bijdragen aan je doelen.
"Inzicht ontstaat niet vanzelf. Wij combineren data, merkanalyse en concurrentieonderzoek om te achterhalen waar een merk écht staat en vooral wat de potentie is. Niet zomaar aannames, maar een onderbouwde richting."
Vervolgens ontwikkelen we contentformats en thema’s die aansluiten op je kanaalkeuze en doelgroep. Of het nu gaat om blogs, whitepapers, video’s of social content. Alles is gericht op impact.
We stellen een contentkalender en planning op, verdelen verantwoordelijkheden en bepalen marketingkanalen, frequentie en promotiebudgetten. Zo verloopt de productie en promotie soepel en efficiënt, voorkom je ad hoc creatie en draagt elk stuk content structureel bij aan je merk- en businessgroei.
Waarom dit werkt? Omdat een doordachte contentstrategie ad hoc creatie voorkomt en zorgt dat elk stuk content bijdraagt aan merk- en businessgroei.
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."