We onderzoeken de gebruiksvriendelijkheid, navigatie en contentflow van je site of webshop om precies te begrijpen waar de knelpunten zitten. Met data-gedreven conversieanalyses bekijken we bezoekersgedrag, drop-off points en formulieren aan de hand van analytics en heatmaps via tools zoals Microsoft Clarity of Hotjar.
Het rapport dat hieruit volgt, combineert quick wins met strategische aanbevelingen. Zo kun je snel resultaat boeken én tegelijkertijd werken aan duurzame optimalisaties die je platform structureel sterker maken.
"Een sterk merk bouw je niet in één keer. Het verrijkt zich in organisch proces. Met heldere richtlijnen, slimme tools en consistente uitvoering zorgen wij dat je merk ten allen tijden herkenbaar blijft. Overal, altijd en door en voor iedereen."
Om verbeteringen direct toepasbaar te maken, leveren we prototype- en wireframe-voorstellen die visueel inzicht geven in de gewenste aanpassingen op het gebied van design en UX. Dit maakt het eenvoudig om gericht aan de slag te gaan.
We zorgen voor een duidelijke opvolging en stellen een A/B-testplanning op. Hiermee kun je de effectiviteit van iedere verbetering valideren en doorlopend blijven optimaliseren. Want een betere gebruikerservaring leidt direct tot hogere conversieratio’s, een lagere bounce en een sterkere merkbeleving.
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."