Om deze uitdaging aan te pakken, starten we met een doelgroep- en platformanalyse. We bepalen op welke social kanalen en bij welke doelgroepen je de grootste impact behaalt, zodat je middelen optimaal worden ingezet.
Daarna ontwikkelen we een contentplanning en herkenbare formats voor social media—denk aan reels, carrousels en polls die interactie stimuleren en je merk tot leven brengen. Elk format sluit aan bij de belevingswereld van je doelgroep en vergroot de betrokkenheid.
"Positioneren is keuzes durven maken. Wij helpen merken hun eigen plek te claimen met een verhaal dat klopt, schuurt waar nodig en opvalt zonder te schreeuwen."
Community management en engagement-sturing staan centraal voor merkgetrouwe interactie. We modereren reacties, gaan het gesprek aan en bouwen zo aan een sterke community rondom je merk.
We richten effectieve paid social campagnes in met scherpe doelen, gerichte targeting en heldere budgetten, verdeeld over kanalen als Facebook, LinkedIn, Instagram en TikTok. Met nauwkeurige performance monitoring en continue optimalisatie op KPI’s als engagement, bereik en CTR, combineren we creativiteit met datagedreven targeting voor maximale zichtbaarheid én merkbinding.
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."
"Laagdrempelig contact, snelle reacties en altijd bereikbaar. Zo werk ik graag samen."
"KEMARI stemt development, design en UX uitzonderlijk goed op elkaar af."
"Snel, professioneel en precies wat we nodig hadden voor ons bedrijf."
"KEMARI levert een niveau van kwaliteit dat ik zelden bij andere agencies zie."